Ultimele Foto & Video

ARANJAMENTE FLORALE

Cât de important este să apelezi la serviciile unui organizator de nuntă și care este rolul acestuia?

T.M :Probabil că dincolo de toate valențele și implicațiile pe care le ridică un wedding planner, Universul are un rol vital în a ne prevesti și a ne conduce către oamenii alături de care rezonăm și sfârșim a ne lasă pe mâna lor, atunci când decidem că este în avantajul nostru să apelăm la serviciile unei agenții de planning.

În capul meu totul e încă relativ și nou, deși planific evenimente de aproape 10 ani, însă singura variabilă care mă conduce în acest demers, în această meserie, practic este indubitabil forța cu care poți orândui emoții, poți diseca culori sau naște controverse doar pentru a le stinge într-o manieră total educată și avizată, astfel încât rezultatul final să fie o aglomerație echilibrată de preferințe, așteptări satisfăcute și de cele mai multe ori neașteptate. Sunt multe de spus despre acest subiect și sper să mai avem ocazia să mai scriem pe marginea lui. Un lucru vreau sa punctez însă, Wedding Planner-ul pe care îl alegi trebuie să ți se potrivească, el devine “avocatul” tău, devine filtrul dorințelor tale și inevitabil cel care le poate transforma în realitate într-una dintre cele mai importante zile din viața ta, el devine esența a ceea ce tu vrei să transmiți invitaților. Gradul de implicare și demersul efectiv ține de fiecare persoană în parte, de fiecare mireasă și Wedding Planner ales.

Dincolo de taskurile pe care trebuie să le intreprinda Wedding Planner-ul, comunicarea este bariera pe care noi înșine o avem de gestionat, de aceea am început prin a spune că totul este relativ, poți să devii tu însuți un Wedding Planner dacă simți asta, însă nu recomand să devii Wedding Planner-ul nunții tale, am depășit demult, sper, această mentalitate, de a ne simți capabili să le facem pe toate. Nu este imposibil și există cazuri, însă să nu uităm că Nunta este un eveniment dincolo de personal și există o intimitate a Nunții pe care nu o putem săvârși decât în Echipă.
Am vrea să lămurim puțin diferența dintre un organizator de eveniment și un designer de eveniment. Există o diferență sau termenii se pot confunda ușor?
Sunt două noțiuni diferite, un designer de eveniment poate să fie și coordonatorul nunții/Wedding planner-ul, însă nu toți coordonatorii sau Wedding planner-ii pot fi și designeri. După mine, designerul de eveniment este artistul și totodată omul de afaceri care negociază în numele tău, dar creează și concepe cele mai bune versiuni ale unui tablou de nuntă care să te reprezinte. O nuntă fără un Designer, după mine, este practic un compromis cu esteticul și poate deveni unul mai mare dacă și coordonarea în practică devine defectuoasă. Lucru pe care nu îl poți proba dacă te limitezi la mailuri și întâlniri scurte unde bifăm pe o foaie diverse servicii și la asta se reduce relația cu Wedding planner-ul.

Vorbește-ne putin despre ce presupune bugetul…

T.M :Până schițăm bugetul, trebuie să definitivăm cu certitudine aspectele care îl vor afecta, cum ar fi : paleta de servicii necesară, apoi serviciile la care nu ne-am gândit, dar care devin necesare impetuos și care derivă din caracteristicile unui serviciu mai sus menționat. Cum ar fi, facem nuntă la cort, dar nu ne-am gândit că sigur trebuie scenă și nu am luat în calcul și o scenă sau lumini arhitecturale pentru că, în acest caz, degeaba plătim cortul, dacă nu va fi luminat corespunzător. Sau degeaba optăm pentru trupa pe care ne-o dorim, dacă nu este pusă în valoare corespunzător.

De aceea este recomandat să porniți la drum ghidați de un Wedding planner-ul/Designer care să fie alături de voi și să vă consilieze pas cu pas. Abia după ce am selectat paleta de servicii necesară, în funcție de prioritățile personale atribuite fiecărui serviciu, începem să alegem și să comparăm ofertele de preț.
Dacă considerați că fotografia este un serviciu esențial pentru voi în detrimentul altui serviciu, atunci investiți în acest serviciu mai mult, și tot așa. Însă, e bine, repet, să nu faceți acest lucru de capul vostru. Poate să iasă un fiasco pe ici pe colo și nu vă doriți asta.  Setați-vă coerent o limită de buget, un buget maxim pe care doriți să îl investiți și apoi, împreună cu consultantul vostru, mergeți mai departe.

Pentru că ne aflăm la începutul sezonului de nuntă, am vrea să ne vorbești despre trendurile în materie de organizare și decorațiuni de nuntă în 2013.
Pentru nunțile anului 2013 pot să punctez : verdele la duree sau verdele mentă.

Menta este culoarea în trend în ceea ce privește coloristica nunților, apoi culorile neutre și pământii. Combinații  îndrăznețe de verde mint cu alb, nude, corai, gold sau roz profund. 
De asemena, tonurile de mint se pot regăsi în decorațiunile de nunta, în invitații, în bijuterii sau rochiile domnișoarelor de onoare.

Lampioane & ghirlande
Dacă lampioanele intră în categoria accesoriilor noi în ceea ce privește nunta, ghirlandele sunt printre decorațiunile vintage și handmade care se regăsesc printre favoritele anului 2013. 
Dantela și tot ce înseamnă împletitură. Aerul ușor chic și boem continuă să fie un prilej de răsfăț pentru mirese în 2013. Dantela denotă rafinament și bun gust, eleganță și prestigiu. Dantela, de departe, este un accesoriu reprezentativ în noul sezon de nunți.
Care sunt sfaturile tale pentru miresele noastre?
Singurul lucru pe care îl pot spune, cu toată inima, este să își asume acest demers ca pe o experiență unică și să facă din tot ce presupune planning-ul unei nunți o călătorie la care să revină, ori de câte ori, cu plăcere. Restul înseamnă detalii și cu o echipă de specialiști alături, nu prea are cum să iasa altfel!

Sursa: Interviu Toni Malloni pentru www.weddingavenue.ro

BOOKING: